SuperGamer.hu BejelentkezésRegisztráció SuperGamer.hu Információk Bevásárlókosár SuperGamer.hu - játékok eladása ProGamingShop.sk - predaj hier a herného príslušenstva SuperGamer.cz - prodej her
BEVÁSÁRLÓKOSÁR
0 Ft
Nintendo Switch
 Kategóriák
 Kapcsolat
TELEFON
Munkanapokon 9:00 - 17:00
+36-21-2523-118

E-MAIL
uzlet@supergamer.hu

SKYPE


KÖZÖSSÉGI OLDALAK

Általános Szerződési Feltételek  Általános Szerződési Feltételek
1.1 Általános rendelkezések

A www.SuperGamer.hu webáruházat az:

Arasid Kft üzemelteti,
Székhelye: Lazovná 69, 97401 Besztercebánya (Banská Bystrica), Szlovákia
Cégjegyzékszám: 36054241
Adószám: SK2020095605 / HU26901475

Felügyeleti szervünk:

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 048/412 49 69
048/415 18 71
fax. č: 048/4124 693
e-mail: bb@soi.sk

Ezen szerződés tárgya áru Interneten történő adás-vétele az üzemeltető online áruházában. A vásárló lehet természetes fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy és vállalkozó - jogi személy. A vevő fogyasztó és az eladó közötti ezen Szerződési Feltételekben nem tárgyalt jogviszonyait a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyvének fogyasztó védelméről szóló Tt. 40/1964, Tt. 102/2014 számú törvény rendelkezései határozzák meg. A vevő vállalkozó - jogi személy és az eladó közötti ezen Szerződési Feltételekben nem tárgyalt jogviszonyait a Szlovák Köztársaság Kereskedelmi Törvénykönyvének Tt. 513/1991 számú törvény hatályos rendelkezései határozzák meg.

Érvényes közösségi adószámmal vásárló vállalkozó - jogi személy megrendeléseit a kettős ÁFA fizetés elkerülésének érdekében ÁFA nélkül teljesítjük. Az ÁFA fizetési kötelezettség a Tt. 222/2004 számú törvény § 43. alapján a vevőre hárul. Ilyen megrendeléseket kizárólag a vevő vállalkozáshoz - jogi személyhez köthető címre áll módunkban kézbesíteni. Amennyiben a kézbesítési cím eltér a közösségi adószámhoz regisztrált címtől, szükséges a kézbesítési cím vállalkozáshoz tartozásának igazolása érvényes cégjegyzék kivonattal.

1.2 Adatkezelés, adatvédelem

Ügyfeleink adatait szigorúan bizalmasan kezeljük. A www.SuperGamer.hu webáruház használata során Ön által megadott személyes adatait harmadik személy részére nem adjuk ki, kivéve természetesen ha az a szállításhoz elengedhetetlenül szükséges pl. a futárszolgálat részére.

A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., adószám: 24868291-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható Bolt Programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

1.3 Szállítás, kézbesítés

Megrendelés után a regisztrációnál megadott email címre visszaigazoló emailt küldünk, amely tartalmazza a megrendelt termék(ek) felsorolását, mennyiségét, árát, a kiszállítás módját, számlázási és szállítási nevet, címet, a szállítási költséget és a küldemény átvételekor a futárnak fizetendő végösszeget.

A szállítás költség csomagonként 1.490,- Ft. A szállítást a GLS futárszolgálat végzi hétköznaponként főleg 8-17 óra között. Rendeléssel kapcsolatos információkért hétköznaponként 8- 16 óra között a +36-21-2523-118 telefonszámon, az uzlet@supergamer.hu email címen tud bennünket elérni.

1.4 Fizetés, a számla kiegyenlítése

Áruházunk a következő fizetési módokat kínálja:

Fizetés az áru átvételekor (utánvét)

A számla ellenértékét az áru átvételekor kell a kézbesítőnek ( futár) megfizetni. A számlát a kiszállítást megerősítő email mellékletében találja, amit a csomag kézbesítését megelőző munkanapon küld ki a rendszer. A csomagban a szállítólevél van. A számla végösszege tartalmazza a szállítási díjat is!

1.5 Banki előreutalás

Amennyiben szeretne előreutalással fizetni, ezen igényét kérjük a megrendelés megjegyzés rovatában jelezze. A megrendelés feldolgozása után módosítjuk a fizetési módot. Az összes megrendelt termék központi raktárra érkezését követően proforma számlát küld a rendszer, amin minden, az utaláshoz szükséges adatot megtalál. Az összeg jóváírását követően a rendszer automatikusan elindítja a csomagot. A csomag kézbesítése legkésőbb a jóváírást követő második munkanapon esedékes. Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy minden esetben a vásárolt árunak megfelelő pontos számlát is küldünk, ezt kérni külön nem kell.

1.6 Bankkártyás fizetés

A CardPay fizetés révén biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott termékek megrendelése után önt a Tatra Bank biztosított weboldalára irányítjuk, ahol a bank által használt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A rendszer a VISA és MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

Fontos! A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetében fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Abban az esetben, ha olyan terméket próbál bankkártyával kifizetni, mely a termék adatlapja szerint jelenleg nincs raktáron (központi vagy külső raktár), a bankkártyás fizetés nem lehetséges, mivel rendelés teljesítése elhúzódhat. Bankkártyás, online fizetéssel csak a 100 EUR összértékhatárt meg nem haladó megrendelések egyenlíthetők ki. Előrendeléseket nem lehet bankkártyával fizetni, mivel azon termékek ára és megjelenési dátuma a kiadó jogaiból fakadóan bármikor változhat, amiért cégünk felelősséget nem tud vállalni.

1.7 PayPal fizetés

A PayPal fizetés révén biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott termékek megrendelése után önt a PayPal biztosított weboldalára irányítjuk, ahol a PayPal által használt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet.

Abban az esetben, ha olyan terméket próbál PayPal-on kifizetni, mely a termék adatlapja szerint jelenleg nincs raktáron (központi vagy külső raktár), a PayPal fizetés nem lehetséges, mivel rendelés teljesítése elhúzódhat.

PayPal, online fizetéssel csak a 100 EUR összértékhatárt meg nem haladó megrendelések egyenlíthetők ki. PayPal fizetés esetén minden esetben csak a PayPaltól kapott visszaigazolásban szereplő kézbesítési címre áll módunkban csomagot kézbesíteni. A megrendelés lezárása előtt ezért ellenőrizni kell, hogy a megrendelésben megadott és a PayPalnál regisztrált kézbesítési cím azonos legyen.

Előrendeléseket nem lehet PayPal fizetni, mivel azon termékek ára és megjelenési dátuma a kiadó jogaiból fakadóan bármikor változhat, amiért cégünk felelősséget nem tud vállalni.

1.8 Szavatosság és jótállás (garancia)

Cégünk mindenkor, a vonatkozó törvények és jogszabályok betartásával, a vásárlók érdekeit maximálisan figyelembe véve jár el. Célunk elérni, hogy Ön a nálunk megvásárolt terméket teljes megelégedéssel használja. Ha a tőlünk származó árucikkel kapcsolatban bármi gondja lenne, forduljon bizalommal hozzánk emailen vagy telefonon.

A www.SuperGamer.hu által forgalmazott új termékekre 24 hónap gyártói jótállás vonatkozik. Az Xbox 360/One konzolokra a Microsoft 2 év világgaranciát vállal. Amennyiben bővebb információra van a Microsoft garanciával kapcsolatban, kérjük, keresse fel a Microsoft hivatalos oldalát. Tájékoztatjuk, hogy minden árucikkre az érvényes jogszabály szerinti szavatosság és egyes tartós fogyasztási cikkekre pedig jótállás (garancia) vonatkozik. Megalapozott szavatossági vagy jótállási igény esetén érvényesíthető jogok: javítás, csere, árleszállítás vagy elállás.

A szavatosság lényege, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Szavatosság esetén az eladó azért vállal felelősséget, hogy eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát az árunak nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Időtartama 24 hónap ( 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet).

Egyes új tartós fogyasztási cikkekre a 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelettel módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján kötelező jótállás (idegen szóval garancia) vonatkozik. Ennek időtartama az árucikk értékesítésétől számított 12 hónap. A jótállási igény a jótállási jegy, vagy ennek hiányában a vásárlás hitelt érdemlő bizonyítása (pl. a kibocsájtott számla) alapján érvényesíthető.

1.8.1 Garanciavesztés:

- A terméken égés, törés, rozsda, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás.

Nem garanciális hibák: - A vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék.
- Meghajtó program, szoftver és BIOS frissítés.
- Poros, nedves környezetben való használat, szakszerűtlen kezelés, tárolás
- Használt termékek vásárlása esetén nem garantáljuk a programokhoz kapcsolódó, internetes kódok működését, plusz tartalmak és támogatások elérését.

A meghibásodott termék visszaszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli.

A szoftverekkel kapcsolatos szerzői jogvédelem miatt bizonyos kérdésekben (pl. bárminemű kód, felhasználói fiók vagy használati kérdés) kizárólagosan (közvetítő közbeiktatása nélkül) a felhasználási jogot biztosító (magyar) kiadó az illetékes. A kiadók technikai támogatásainak elérhetősége (valamint a magyar képviseleté is) mindig megtalálható a konkrét szoftver csomagolását (felírat vagy címke), illetve kézikönyvében. Kérjük mindig egyeztessen telefonon vagy e-mailben a magyar képviseletekkel mielőtt személyesen felkeresné őket.

Amennyiben a játék működésében egyéb probléma merül fel (pl. "bugok", fagyás, telepítési problémák stb.), vásárlóink a forgalmazó hazai képviseletéhez fordulhatnak a további segítség kapcsán. Általánosságban a kiadók elérhetőségei a következők:

Electronic Arts technikai segítségnyújtás:
telefon: 06-1/505-9550 (munkanap általában 12-21 óráig) vagy http://help.ea.com/hu/

Sony technikai segítségnyújtás:
telefon: 06-1/814-4800, e-mail: support.hu@eu.sony.com

Microsoft Xbox technikai segítségnyújtás:
telefon: 06-80/018-590 vagy http://xbox.com/hu

Activision technikai segítségnyújtás:
közvetlenül Activision illetve Steam nyújtja, angol nyelven:
https://support.activision.com/
és http://support.steampowered.com

Blizzard technikai segítségnyújtás:
közvetlenül a Blizzard, angol nyelven: http://eu.battle.net/support


1.9 A szerződéstől való elállás

Ha a rendelését tévesen adta le, vagy csak meggondolta magát, azt az áru feladásáig bármikor módosíthatja, kiegészítheti vagy minden következmény nélkül akár le is mondhatja. Erre vonatkozó kérését elfogadjuk telefonon vagy emailben. Ha utánvét esetén a megrendelő a küldemény átvételét megtagadja (nem fogadta el, nem kereste megjelöléssel jön vissza), cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és/vagy címre a továbbiakban csak a számla értékének előzetes banki átutalással történő kiegyenlítése után küldjön árut.

Amennyiben webshopunkban rendelt, úgy a 5/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztó a szerződéstől (vásárlástól) az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyasztó viseli. A termék esetleges nem rendeltetésszerű használatából eredő kárt a fogyasztó köteles megtéríteni. Az áru visszaszolgáltatása után maximum 30 napon belül az értékesítő az áru ellenértékét a vásárló részére köteles visszatéríteni. A szolgáltató és a fogyasztók országában használatos különböző pénznemek miatt a visszatérítést bankszámlára való utalással tudjuk megoldani. Készpénzben visszafizetésre nincs lehetőség. A vásárló köteles az elállási nyilatkozat benyújtását követő 14 napon belül visszajuttatni a terméket a kereskedő részére.

Letölthető elállási nyilatkozat

Kérjük tisztelt vásárlóinkat, vegyék figyelembe, hogy portós vagy utánvétes visszáru küldeményt nem áll módunkban átvenni. A félreértések elkerülése érdekében kérjük, hogy küldeményéről előzetesen (telefonon vagy emailben) tájékoztatni szíveskedjenek.

A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjárműkölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

2. Jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Arasid Kft. és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a velünk való tárgyalások során nem rendeződik, úgy a fogyasztó a következő jogorvoslati lehetőségekkel élhet:

2.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Társaságunk székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 048/412 49 69
048/415 18 71
fax. č: 048/4124 693
e-mail: bb@soi.sk

Az Ön lakóhelye szerinti illetékes felügyelőség elérhetőségét pl. a következő NFH kiadványból ismerheti meg:

A Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:

http://www.nfh.hu/data/cms114492/megyei_elerhetosegek_131001.pdf

2.2. Békéltető testület

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Ön eljárást kezdeményezhet az illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél is.

2.3. European Online Dispure Resolution Platform ­ Európai Online Vitarendezési Platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy olyan honlapot, amelyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó vitákat ezen keresztül rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók a távolságok ellenére is tudják érvényesíteni jogaikat.

Honlap:

http://ec.europa.eu/odr/

2.4. Bírósági eljárás

Ön jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk), valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint

3. Záró rendelkezések

Az eladó fenntartja a jogot az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatására. A változások írásos közzétételének kötelessége a módosított Általános Szerződési Feltételek Interneten való közzétételével teljesül.

A vevő vállalkozó - jogi személy és az eladó közötti jogvita a Szlovák Köztársaság jogrendje és hatályos jogszabályai alapján kerül rendezésre.

Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés lezárásával érvénybe lépnek.

Besztercebánya, 2016.04.04.


 Folytatás

Saját raktár
szállítás
24 órán belül
42243 db
raktáron
15 év
tapasztalat
több mint 180000
teljesített
megrendelés