A termékleírás fordítása folyamatban van, amint elkészül, a honlapon azonnal közzétesszük
Új termék leírása:
Tisztelt Vásárlók! Az adott termékleírás javítása folyamatban van, az esetleges pontatlanságokért elnézést kérünk!
Amennyiben a fenti okból kifolyólag a termékleírásban valami nem egyértelmű az Ön számára, úgy kérjük a további információkért a rendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!
Szamuráj harcosok: A Sanada szelleme egy történelmi stratégia és taktikai játék, amely a tizenhatodik századi konfliktus történetét meséli el, a Sengoku-korszaknak, a szamuráj korának. A játék elsõ alkalommal csak a legendás Sanada klánnal és egyedi történetével foglalkozik.
A Sanada klán két okból kerül kiválasztásra. Az elsõ az egyedülálló rugalmasság és állandó erõfeszítés a nehézségek leküzdésére. A második, abban az idõben, amikor a legtöbb szamuráj öngyilkosságot választott a vereség elõtt, a Sanada klán tagjai mérlegelték az életüket és végig harcoltak. Mottójuk: "Túlélni az élet végéig", erõsen hangzott a klán minden tagjánál, a pátriárkától Masayuki, a fia, Yukimura, aki a játék fõ képviselõje.
Minden japán klánnak zászlaja volt, ami szimbolizálja lord családjának legfontosabb nézeteit. A Sanada klán esetében ez a jelvény hat aranyérme a piros felületen. Lehet, hogy egyszerûnek tûnik, de ez egy olyan dolog, amelyet a léleknek a hajótulajdonosnak kell fizetnie ahhoz, hogy a folyó halál után visszatérjen a halálra, és így rámutat arra, hogy nagy erõfeszítéseket tesz minden csatában.
A játékosok játékát a Sanada klán életében folytatják, szorosan követve Yukimura Sanada életét, és egy fiatalembertõl olyan emberré nõtt, aki Japánt tartotta a legerõsebb japán harcosnak. A játékosok hõsies történetet fognak élni a születésétõl Oszaka haláláig.
A Yukimura a háború karmazsin démonaként ismert lenyûgözõ harci képességének köszönhetõen, és a játékosok az õ oldalán nõnek sok csatával, amelyek egy ezredes stílusban zajlanak. Lehetséged van arra is, hogy játssz az apja, Mayasuki régóta várt szerepét, akit els alkalommal irányítasz. Évvel a Yukimura születése elõtt a játékosok követik apja tokjait, és jobb kinézetet kapnak, mint a klánon belül.