Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan adhatom le a megrendelésem?

pgs.hu: A megrendeléseket rendszerünk kizárólag webáruházunk online felületén tudja fogadni (regisztráció/személyes beállítások, adatok kitöltése, termék kosárba tevése, stb.).

2. Lehetséges személyes vásárlás?

pgs.hu: Egyelőre kizárólag online webáruházként működünk, és nincs lehetőség személyes átvételre/vásárlásra Magyarországon. A csomagokat a központi raktárunkból Besztercebányáról (Banská Bystrica), Szlovákiából szállítjuk.

3. Van más kézbesítési lehetőség?

pgs.hu: Jelenleg a lehetséges legolcsóbb kézbesítési módot használjuk raktárunkból (Besztercebánya, Szlovákia), Magyarországra - a futárszolgálatot, amelynek díja Magyarország egész területére egységesen 1590,- forint/csomag a csomag súlyától, méretétől a megrendelt mennyiségtől függetlenül.

4. Mennyi idő alatt kapom meg a terméket a megrendelésem leadásától?

pgs.hu: Az minden esetben a megrendelt termék webáruházban a termék képe mellett, a termék ára alatt feltüntetett elérhetőségétől függ. Javasoljuk odafigyelni erre a fontos részletre. Hogyan kaphatom meg a terméket már holnap? pgs.hu: A munkanapon 15:59 óráig "raktáron" elérhetőséggel jelölt termékre leadott megrendeléseket már megrendelést követő munkanapon kézbesíteni tudjuk.

5. Kérhetem a kézbesítést átvevőpontra vagy postán maradóra?

pgs.hu: Erre nincs lehetőség, csak konkrét címre tudunk csomagot kézbesíteni.

6. Mit jelentenek az egyes elérhetőségi státuszok?

pgs.hu:

Raktáron - a termék elérhető a központi raktárunkon. A megrendelés feldolgozása után azonnal szállítható. Akár már a megrendelést követő munkanapon kézbesíthető.

Külső raktárunkon - a termék elérhető a mi 14 külső raktárunk valamelyikén. Azokról általában 3 munkanap alatt tudjuk a központi raktárra visszahozni, majd onnan kiszállítani a megrendelőnek. Az ilyen elérhetőséggel jelölt termékek általában a megrendelést követő 4. munkanapon kerülnek kézbesítésre.

Külső raktáron - a termék elérhető valamelyik beszállítónk raktárán. A megrendelés feldolgozását követően, már a beszállító visszaigazolása alapján emailben küldünk értesítést a központi raktárunkra történő beraktározás pontosabb dátumáról. Az ilyen elérhetőséggel jelölt termékek általában, de nem minden esetben a megrendelést követő 7 munkanapon belül beszerezhetők.

Beraktározás várható ideje ÉÉÉÉ.HH.NN. (XY db) - a termék már úton van a központi raktárunkra a beszállítótól. Az elérhetőségben megjelölt napon várjuk a beérkezést. A zárójelben jelzett számok a szabad darabokat jelölik az érkezők közül. Az ilyen elérhetőséggel jelölt termékek általában a jelzett dátumot követő munkanapon kerülnek kézbesítésre.

Nincs raktáron - Átl. egy hét beszerzési idő - a termék olyan beszállítónk kínálatában érhető el, aki hetente egyszer küld csomagot. A megrendelés feldolgozását követően, már a beszállító visszaigazolása alapján emailben küldünk értesítést a központi raktárunkra történő beraktározás pontosabb dátumáról.

Nincs raktáron - Átl. két hét beszerzési idő - a termék olyan beszállítónk kínálatában érhető el, aki hetente egyszer küld csomagot. A megrendelés feldolgozását követően, már a beszállító visszaigazolása alapján emailben küldünk értesítést a központi raktárunkra történő beraktározás pontosabb dátumáról.

Nincs raktáron - Várólistára tesz - a termék egyetlen beszállítónk raktárán sem elérhető, és nincs rálátásunk, hogy mikor válik elérhetővé. Amennyiben ad le megrendelést a termékre, akkor a rendszer először küld egy értesítést, hogy a termék beszerzése bizonytalan. Aztán amint lesz változás a termék elérhetőségében a rendszer egy automatikus üzenetben értesíteni fogja az érdeklődőket a beraktározás várható idejéről.

Eladás leállítva - a termék gyártása és forgalmazása megszűnt, az utolsó darabok is kifogytak. Lehetséges, hogy ilyen státuszú terméket még sikerül beszereznünk, és abban az esetben a raktáron elérhetőség fog megjelenni mellette.

Előrendelés - a termékek általában egy nappal a bolti megjelenése előtt érkeznek a raktárunkba (esetleges változásokról emailben értesítjük a vásárlókat). A vásárlóhoz következő munkanap (bolti megjelenés napján) érkezik a csomag.

7. Mit tegyek, hogy a futár biztosan elérjen a címen?

pgs.hu: Elsősorban valós adatokat tüntessen fel a regisztráció során. Figyelje az értesítéseket, amiket küldünk a megrendelésével kapcsolatban. Esetleg hagyjon megjegyzést a megrendeléshez, amit mi a futárszolgálat felé továbbítunk. A futár azt lehetőségeihez mérten figyelembe fogja venni.

8. Lehet kérni konkrét órára történő kézbesítést?

pgs.hu: Mi csak a kézbesítés napját tudjuk, azon belül a kézbesítés óráját sem befolyásolni, sem meghatározni nem áll módunkban, mert az a futár útvonalától függ. A kézbesítés napjának reggelén SMS - t fog kapni a futárszolgálattól, amiben közlik a futár telefonszámát is. Ha vele felveszi a kapcsolatot pontosabb információt kaphat.

9. Vásárolnak fel / számítanak be használt termékeket?

pgs.hu: Magyarországról egyelőre nem tudunk használt termékeket felvásárolni vagy beszámítani.

10. Mit jelent az "Élettartam garancia" a védőüvegek, fóliák esetében?

pgs.hu: Az élettartam garancia azt jelenti, hogy amíg gyártásban van a termék, addig érvényes a garancia, addig a gyártó azt cseréli ebben a három esetben: 1. a fólia koszolódása és sérülése esetén 2. a fólia elszíneződése esetén 3. ha a készülék szervizben van/reklamáció. A következő három esetben pedig nem érvényes a garancia: 1. a fólia sikertelen felhelyezése esetén 2. a fólia szándékos megkárosítása esetén 3. ha a fólia már nincs gyártásban többé.

11. A webshopban megjelenő képek mindig a raktáron lévő terméket ábrázolják?

pgs.hu: A shopban megjelenő képek elsősorban tájékoztató jellegűek. Az esetek jelentős részében igen, de egyes speciális kiadások esetében (Limited, Collector's, Special Edition, GOTY, stb.) a shopban megjelenő kép eltérhet a valóságtól, vagy akkor ha a játékok újra kiadott verzióit tudjuk már csak beszerezni (Platinum, Classics, stb.). Amennyiben fontos tudnia a játék borítójának kinézetét vagy egyéb tulajdonságait is, kérem érdeklődjön az elérhetőségeinken.

12. Élhetek-e a szerződéstől való elállás lehetőségével?

pgs.hu: Igen, természetesen. Az átvételtől számított 14 napon belül élhet a lehetőséggel.

13. Ha nincs minden megrendelt termék raktáron, elküldik külön a raktáron lévő termékeket?

pgs.hu: Alapértelmezés szerint nem. Összevárjuk a megrendelést, és azt egyben kézbesítjük. Lehetőség van azonban a megrendelés megosztására is, ha a megrendelő kéri azt. Illetve mi is javasoljuk bizonyos esetekben (főleg ha olyan termék is van a megrendelésben, ami beszerezhetősége bizonytalan). A megosztott megrendeléseknél csak az első csomag esetében kell szállítási díjat fizetni. A második csomag szállítási költségeit mi viseljük.